Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text покупець має право повернути або обміняти товар назад до магазину протягом 14 днів з дати покупки.

На повернення та обмін підлягають усі групи товарів належної якості.

Опис товару належної якості, для якого дозволено повернення і обмін:

  • Товар не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. д .;
  • Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають.

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта"

1. Повідомте менеджера магазину, про всій намір та причину повернення товару

  • Зателефонуйте на номер гарячої лінії, + 38 099 255 64 40, та повідомте менеджера магазину, про всій намір та причину повернення товару. Це необхідно для сформування відповідної заявки по якій буде проводитись прийом Вашого повернення на склад.

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості.
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення

3. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Після формування заявки, менеджер надішле адресу та контактні дані для відправки товару.

4. Оплата доставки повернення і обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, то компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.
  • Якщо покупцеві не сподобався товар, не підійшов розмір, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується.

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання нами Вашого повернення.

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 1-4 робочих днів після отримання нами Вашого повернення.
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.